partofmylifee

- taggad

Kategori: Allmänt

Ja jag må erkänna att jag trivs, jag har mitt skrivbord med min dator där jag sitter och jobbar och jag har ungefär jobbat 3 dagar och några timmar och redan nu har jag fått ett i mina ögon väldigt stort uppdrag. jag har så pepppepppepp! för er som inte vet vad jag hålls med så sätter jag ihop ett event i en ort, en föreställning som snart har hållt på i 13år och handlar om mobbning och vad en pojke fått utstå under sitt liv. en gripande bersättelse som har tagit publiken på en mardrömsliknande resa genom livet och där motgång efter motgång kantar stigen. där vare sig hemmet eller skolan är en trygg plats. mitt huvud är fullt verkligen och att lyckas med detta kommer göra väldigt gott för mig. mer kan jag inte riktigt avslöja men bra kommer de ta mig fan att bli :)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: