partofmylifee

- happiness

Kategori: Allmänt

Nu närmar sig både första advent, jul, nyår och topphändelsen i mitt liv.
försra advent kommer vi fira hos min kära svärmor uppe i söderhamn, har inte varit där sen i sommras o: skäms!
till jul vet jag inte riktigt vad som kommer att hända än men min familj kommer komma upp till oss, så jag längtar! då blir det en massa god mat och bara mysa i vintermörkret, blir glad av bara tanken :). nyår blir det väldigt lugnt för vår del för då närmar vi oss verkligen, åh så jag längtar efter dig mitt älskade barn. tanken av att min fru bär på vårat barn är helt magisk och tanken av att du kommer till världen snart gör mig helt skakig. igår fyllde du hela trettioen veckor så nu återstår bara 9 ynka, dags att  växa till sig där inne nu tycker jag, jag vet att du aldrig kommer att bli godkänd i dom där jäkla kurvorna men de gör mig ingenting så länge du mår bra! I tisdags kväll när jag kom hem från både jobb & föreställning så stod det en bukett med jätte fina blommor på bordet, jag och hjärtat hade fått blomsterbud från min fina familj, underbara!
 
- adventmys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: