partofmylifee

- väntan & längtan

Kategori: Allmänt

ännu en dag med fantastiskt väder, 23-24 grader hela dagen och jag börja med att sitta på balkongen och bara va, hur skönt som helst. sen skulle vi gå och handla lite men bestämmde oss för att gå ner till hamnen istället och ta en glass i solen, lika härligt varje gång! man märker verkligen att solen utmattar våran söta lilla hund, hon ligger nu här i soffan helt utslagen. förstår henne, kan inte vara enkelt att vara en svarthund som vägrar dricka vatten när man verkligen behöver. det är en väldigt känslomässig vecka känner jag och att gå och vänta på ett svar är riktigt olidligt men snart kommer det, så det är väl bara att hålla ut. rädslan är stor för att besvikelsen ska kasta sig över oss, men naturen har väl sin gång så det är väl bara att hålla alla tummar och tår som går och om inte annat så får man väl bara bita ihop och ta nya tag :). på tal om något helt annat så har jag bränt min lilla nos idag, kommer väl säkerligen kännas imorgon men just nu ser jag ut som rudolf!
snart blir det att kika på outsiders som idag handlar om:
Vi möter svenska nudister som tycker det är naturligt att leva nakna. Magnus Pihl och hans fru i Trångsviken i Jämtland sticker ut i byn eftersom de går nakna. Malin gick i nakenterapi som ändrade hennes liv totalt. I Skåne finns Nordens första nakenhotell. Även i natt.
/R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: