partofmylifee

- today is the day we've been waiting for

Kategori: Allmänt

idag är dagen här som vi har väntat på så länge, känslan i kroppen är obeskrivlig :) mycket pirr i magen och en stor lycka som åker genom hela min kropp. så många motgångar som vi har haft med oss i hela vårat förhållande kan jag inte ens räkna på mina fingarar och tår men nu vänder allt och det har det gjort under en väldigt kort tid men som man brukar säga så vänder den någon gång och den som väntar på något gott! nu är det äntligen våran tur och jag ska bära med mig den här studen länge, kommer kunna leva på det här! men allt kanske inte kommer båda oss gott, det finns mycket ont som kan hända på den här vägen och det är vi väldigt medvetna om och det är nog väldigt bra att ha de som baktanke också, lätt att bli besvikna också. tankegången i mitt huvud är enorm, så många frågor men även en del få svar, en dag i taget och sen får man helt enkelt se om vi har lyckan och turen med oss denna gången och om inte annat så är det bara att försöka igen, ge aldrig upp! ni undrar säkerligen vad jag babblar om just nu haha men jag ska vara uppriktig med en gång, jag och min fästmö ska göra ett försök till att få barn. vi gör två försök i ett, vet inte alls om det säger er så mycket men jag kommer berätta mer om det framöver om hur det gick till och hur vi gjorde och som sagt man ska ha med sig i bakhuvudet att det kanske inte fungerar, prövar man inte så vet man inte. längtan efter ett barn har varit enorm och är enorm, alla är värda ett barn!
-
-
-

Kommentarer

  • Morgan säger:

    Precis, alla är värda ett barn!

    2012-05-08 | 22:22:24
    Bloggadress: http://morgans.nu
  • Carro R. säger:

    Så jävla glad för er skull! Önskar er all lycka! Pussar o kramar

    2012-05-08 | 22:44:33

Kommentera inlägget här: