partofmylifee

- sommartider hej hej sommartider!

Kategori: Allmänt

måndag måndag måndag och idag har det varit en riktigt härlig jävla dag med strålande sol och 24 grader varmt, blev att hoppa i shortsen och bara njuta av dagen och som sagt så är jag ju fortfarande sjukskriven men ser det mer som semester. hoppas att vädret håller i sig så man kan vakna med sol i ansiktet och bara gå ut och sätta sig på balkongen nyvaken och naken :). helgen blev det bara lungt och just nu i denna stund så sitter jag faktiskt och funderar på vad vi egentligen gjorde o_O i söndags så åkte vi i alla fall till mini zoo i Tibro tillsammans med Nadja och melker + rickard och lilla wille, vädret var med oss och vi klappa alla söta djur, efter det så åkte vi hem till nadja och sebbe starta grillen, underbart! på tal om något helt annat så är det äntligen återbesök på sjukhuset på fredag, ska bli spännande och se vad lilla doktorn säger och efter det gör jag och hjärtat skövde osäkert, vet i alla fall att jag kommer bli en kostym rikare för på lördag ska vi på bröllop och jag vet inte riktigt hur jag ser på den saken, blir mitt första bröllop så det blir säkerligen trevligt.. eller?  well well, återstår att se.
ÖNSKAR såå att jag hade en motorcykel, en båt, en vattenskoter osv osv! det är sommar de om något, kan ju alltid hoppas på att vinna några miljoner, då skulle jag köpa mig allt detta även om jag inte får för frugan ;D. kanske ska ta och köpa mig en lott någon dag, plötsligt händer det! nä fan nu vet jag inte vad jag ska yttra mig mer om så jag fäller nog ihop locket här nu och återgår till tvn!
'
'
- dagens middag!
/R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: