partofmylifee

- otäckt bra dag

Kategori: Allmänt

kan verkligen inte få nog av solen, den gör mig på så bra humör och allmänt lycklig men så är det säkerligen med dem flesta människorna. idag har det återigen varit balkonghäng här hemma och vi hade ju egentligen planerat en städdag som inte alls blev av, drog några drag med dammsugaren i alla fall. efter någon timme på balkongen med frukost och chill så blev jag bra sugen på att dra ut, visste inte riktigt vart men det fick helt enkelt bli en sväng till sandviken med bäste vän och hans fru och självklart min fru och vovven, hängde på stranden några timmar och kan även berätta att jag INTE bada men jag gick i till knänen i alla fall, badkruka svar JA! vi käkade lite god sallad och käka bullar, på tal om badkruka så är våran hund värre än mig. tråkigt! kanske går att jobba på för som sagt så är hon svart och att svalka sig lite skulle ju inte skada, hjärtat dränkte henne med en vattenflaska istället och det sluta med en VÄLDIGT sandig hund. fick helt enkelt bli en dusch för henne här hemma sen i badkaret och otroligt nog så fungerar de väldigt bra i alla fall. i afton så var vi och besökte våran kära ros på lite fika och en kik på hennes nya lya :) det tackar vi för! tog en till resa till sandviken här nu ikväll för att visa henne var hundbadet låg. nu sitter vi här i soffan nyduschade och solbrända och bara tar det lugnt.
'
JAG ÄR LYCKLIG!
'
- sandviken
'
/R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: