partofmylifee

- med stora kliv ska jag lämna detta bakom mig och se framåt med nya mål och nya äventyr

Kategori: Allmänt

nu är det bestämt och snart kommer vi lämna den här staden och allt tråkiga bakom oss med stora kliv mot ett nytt liv med nya möjligheter. den här staden gör mig spyfärdig och jag kan inte utvecklas mer här, jag ser ingen framtid, jag ser INGENTING. jag har all min familj och mina vänner och "vänner" men jag ser inte det som ett problem, jag kommer lämna allt 50mil bort och det betyder inte att allt försvinner, jag kommer finnas kvar och jag kommer alltid komma tillbaka, även om det bara är under några dagar, jag kommer finnas ett telefonsamtal bort men jag känner att huvudsaken är att jag själv vill se mig omkring och utvecklas, jag är inte färdig, jag är inte färdig med mig själv än. jag är nyss fyllda 22 år och har ett helt liv framför mig så varför tillbringa dem där jag inte ser ett värdigt liv eller någon framtid. jag kanske låter egoistisk men ibland måste man tänka på sig själv och ja det kommer bli fruktansvärt att lämna sin familj men som sagt, jag försvinner inte jag kommer alltid finnas kvar. whatever is! det är många tankar som snurrar runt i mitt huvud men jag vill verkligen det här, jag vill utmana, jag vill kämpa, jag vill vidga mina vyer, jag tror på mig själv och jag tror på oss! hur som än är så har vi haft lite problem med att få tag på en bostad eftersom vi ändå lämnar allt, som jobb osv! vi kommer alltså till ett ställe, som är helt nytt för mig där jag inte har en enda kontakt, jag kommer inte ha ett jobb direkt men det kommer jag lösa väldigt fort. vi hade helt enkelt problem med att bli godkända för att få en bostad men även det är fixat, vi behövde en borgenär och jag har sutit i ett långt samtal med min pappa och han kommer att skriva på, han kommer att hjälpa oss med det här och jag är otroligt tacksam för att han ger mig/oss den här chansen att visa att vi kan. så nästa vecka så kommer nog alla papper att vara klara, men vi flyttar inte än utan vi kommer göra det efter sommaren, när vi har jobbat färdigt osv. det är ju som sagt inte bara och bara utan det är en del att fixa med. men nu vet ni läget :) jag kommer att lämna denna pissiga stad och flytta 50 mil uppåt! hejaheja
'
'
tänkte att ni kunde få se hur vårat framtida boende kommer att se ut också!
'
alltså ett radhus på 102kvm
/R

Kommentarer

  • morgan säger:

    ÅÅÅÅÅH!!! :D Nice! Jag ska lätt flytta in ;) roomies

    2012-05-16 | 23:07:45
    Bloggadress: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här: