partofmylifee

- imorgon är dagen jag har väntat på!

Kategori: Allmänt

äntligen ska jag tillbaka till sjukhuset imorgon, till ortopeden och jag antar att jag ska få veta hur mina bilder från magnetröntgen såg ut och hur dem ska gå vidare, eller vad nästa process kommer bli. vågar inte direkt tänka på vad de kommer bli men jag hoppas verkligen att jag SLIPPER operation för jag har verkligen inte tid med det just nu, jag har lite bättre saker för mig faktiskt. jag är glad över att jag har haft/har ett jobb att gå till i vanliga fall för de här med att sitta hemma är verkligen inte min starka sida. börjar bli en aning less faktiskt, efter sjukhuset så blir det att göra skövde på lite olika ärenden, ska ju som sagt på bröllop på lördag så det blir att inhandla lite nya plagg till det bland annat. sen är det premiär på en ny butik i skövde som heter dollarstore som från början är en norrländsk kedja. har besökt den en gång och den är faktiskt kul :) mycket billig skit! idag har det varit en slapp dag med lite tvätt och sådär, sen i afton så åkte jag hjärtat och siss iväg till bäcken och körde minigolv, fick en inbjudan av kommunal så det var trevligt. jag kom i alla fall på andra plats så jag är nöjd men nästa gång ska jag banne mig vinna! efter minigolfen åkte vi vidare till hamnen som var fullt av folk och tog oss varsin glass och njöt av både sol och vattnet, kan inte bli mycket bättre må jag säga. nä nog för idag, jag har ont i mina ben :s känns verkligen som växtvärk, olidligt som fan men inte kan jag väl växa mer nu o_O är nöjd med mina 1,72cm!
/R
'
- sjukan here i come!
'
- ska köpa en massa skit imorgon :P!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: