partofmylifee

- en snabb update

Kategori: Allmänt

som jag nämnde igår så skulle jag tillbaka till sjukhuset idag, och det gick faktiskt bra :) skönt! inre ledbandet och korsbandet är skrot men förhoppningsvis så kommer det att fixa till sig med tiden, menisken har fått stryk den också men inte såpass så att jag behöver göra en akut operation, det var lite annat också men jag är ingen bra lyssnare när de gäller mig själv och sjukhus. hur som haver så har jag fått remiss till både ortopedservice där jag ska få något slags skydd som kommer hjälpa med stöttning i sidled och sen även en remiss till sjukgymnast, får ta tag i det på måndag. om ungefär 3-4 veckor blir det ännu ett återbesök till ortopeden och det är nog mest bara en uppföljning på hur det har gått, har det gått mindre bra så kan de tråkigt nog bli operation men jag ska göra allt i min makt för att slippa de :). efter allt som har med sjukhus att göra så åkte vi in till elins esplanad och gick lös i alla olika slags butiker så nu får vi hoppas att vi kommer vara bröllopsfina tills imorgon, det där med att springa i affärer när det är typ 26 grader ute är inte min starka sida, trötttrötttrött! men sen fick det bli en pizza på uteserveringen innan vi åkte tillbaka hem :) får tacka hjärtat, siss & michelle för en väldigt trevlig dag. nu får det nog bli att krypa ner under täcket och krama på mitt hjärta som har en mindre bra dag <3.
'
R.I.P puss R.I.P, hoppas du har det bättre där du är nu! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: