partofmylifee

- bröllopet

Kategori: Allmänt

ördags var det dags för bröllopet, mitt första bröllop som jag skulle gå på och det var faktiskt väldigt mysigt :) och jag får väl faktiskt erkänna att jag vart lite blöt i ögat inne i kyrkan haha, det trodde jag inte! efter kyrkan så åkte vi till ett annat ställe för att fira och äta, var väl ingen fest direkt så som jag trodde att det skulle vara men alla har väl olika bröllop :P men lite alkohol slank allt ner och mat och givetvis tårta. mysig liten stund de där, så nu vet jag hur ett bröllop går till också, dunder bra! på kvällen sen så kom danni hem till oss, var flera år sen sist känns de som så det var verkligen jätte roligt. blev snack, tv och lite gott till de. annars har det bara varit en lugn helg, fredagen bestod av shopping och sjukhus och hela lördagen bröllop och idag så har mor och mina systrar varit här på lite middag, blev faktiskt lite söndags tacos. inte dumt alls! grattis igen kära mor på din dag <3. snart måndag igen och vi ska väl inte göra sådär jätte mycket i veckan, planera och beställa tågbiljetter och sådär. vi ska upp till Söderhamn om någon vecka om det blir som planerat hem till frugans mor och bror, gratta lite student och födelsedag. alltid skönt att få åka iväg lite utan att behöva tänka på allt annat. juste på tisdag ska jag och hjärtat iväg på ett hemligt möte också, ska bli kul! ikväll blev det söndagsfilm här i soffan Änglavakt, den var faktiskt helt okej, lite halv trög mellanåt men det var en fin film. på tal om söndagsfilm så saknar jag beck och wallander, det är söndagsfilm om något de!
'
'
'
'

Kommentarer

  • morgan säger:

    Ni är så jäkla fina!

    2012-05-29 | 17:38:50
    Bloggadress: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här: