partofmylifee

- a thousand miles

Kategori: Allmänt

fick ett träningsschema igår när jag var hos sjukgymnasten så nu är det bara att tuta och köra och hoppas på att det inte vill ge vika för det orkar jag inte, vill bli frisk och kry nu så jag kan studsa runt nu när värmen närmar sig. var en sväng på stan med frugan idag och inhandla lite små saker till henne, alltid trevligt :) har även sökt ett jobb idag uppåt så det är bara hoppas att man faktiskt kan få någon respons framöver, annars är det ganska trist men det är väl bara att söka och söka tills man faktiskt får en träff, har ju ett tag på mig så de bör nog lösa sig hoppas jag :) till en början nöjer mig med vad som helst. var och köpte en cykel till min lilla prinsessa igår också så hon slipper gå till jobbet nu hela sommaren, det är ju en liten bit så de blir toppen. hon blev glad i alla fall och det är huvudsaken :) <3.
'
'
'
- SÅ  SÖÖÖT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: