partofmylifee

- where is the wonderful sun

Kategori: Allmänt

sitter här i köket och funderar lite, jag har ätit min jordgubbs youhurt och druckit mitt vatten och nu sitter jag här och blegar ut och insåg precis att solen inte lyser idag och hur det påverkar mig. det är lite halv grått och tråkigt och inte blir jag piggare över det. om jag har tur så kanske solen kommer tillbaka en annan dag, blir lite mer hoppfull av de och inte lika trött :P anyway.. igår kom våran lilla roos på mys och det var toppen :) blev massa tacos och tjat, super trevligt så de får vi göra om igen inom kort. hon hade även med sin hund Hakka, väldigt intressant eftersom våra katter aldrig har träffat en hund innan och våran älskade Tiger är ju inte som alla andra barn så att säga men det gick verkligen toppen.
nä om man kanske skulle ta och sticka och jobba ett par timmar, i afton väntas även träning :) ska bli jätte skönt, bara hoppas att inte förkylningen påverkar.
/R
fina Hakka

Kommentarer


Kommentera inlägget här: