partofmylifee

- weekend, babysitting and job

Kategori: Allmänt

då var snart ännu en helg över och fort gick den också, helgen har faktiskt varit riktigt bra :) i fredags efter jobbet så kom våran lilla plutt som skulle vara hos oss hela helgen, alltid lika roligt när han kommer. man blir lite extra lycklig då. vi gick och handla lite gott inför helgen och bara tokmyste hela kvällen och plutten slocka ganska tidigt och sov ännu längre på lördag så man fick sig en rejäl sovmorgon och det är ju absolut ingenting man räknar med så det var guld värt så det tackar vi för melker :). vi började med lite frukost och sen lek, sen var det dags för mig att varandra mot jobbet där jag skulle utföra ett dyngspass, hjärtat och grodan följde mig så det blev en liten promenad på köpet. jobbet gick super bra, trivs som fisken i vattnet där. efter jobbet gick jag hem och då hade grodan åkt hem till sin mamma och pappa och jag hittade en sovandes tjej på sängen, jobbigt de där med barn tydligen ;) ikväll har vi varit och solat en sväng + en liten promenad. nu sitter jag i soffan nyduschad och inväntar alla bra program som går ikväll, lite besviken dock att det inte är någon wallander men men :). imorgon är det en ny vecka med jobb, hoppas att det blir fint väder i veckan för känner ett stort sug efter en premiär grillning faktiskt, vore något så det ska jag tjata på frugan om att jag vill ha.
på fredag ser det ut som att vi ska sätta oss på tåget och tillbringa helgen uppe i norrland, 80års kalas och grejer :) blir nog väldigt trevligt tror jag.
nä nu ska jag ta och poppa popcorn tror jag och hoppas att tösa kommer ut ur duschen snart, hon skulle nog kunna bo där inne tror jag, tokigt!
hoppas ni har haft en bra helg
/R

- världens finaste kille

Kommentarer


Kommentera inlägget här: