partofmylifee

- wednesday, donations and job

Kategori: Allmänt

veckan verkar gå fort den här gången, helt okej :) igår så blev de en gofika med hjärtat, carro & johanna som var tok myys. sen var det ju givetvis dags för att sticka till jobbet och babe var duktig och gick till gymet. igår var vädret helt underbart, ville bara vara ute men ibland får man väl bara bita i det sura äpplet. idag är jag väldigt trött,  vi har ju börjat och kolla på desperate houwsewives first season, kära syster var ju här och lämna alla boxar hon hade och det verkar bli en hel del men det är bara roligt. ska snart kamma mig och ta på mig lite kläder och vandra till sjukhuset, idag är det redan dax för nästa blodgivning och det går tusan fort mellan gångerna hehe fast det gör de väl inte egentligen inte men tiden har gått konstigt fort. blodgivning är en bra sak, fler borde ge bort lite blod :) får hoppas att jag mår bra efteråt, hatar när jag blir illamående och snurrig men de går ju som tur över. något annat roligt lär väl inte ske idag mer än jobb eller jo jag ska ju slänga i lite färg i håret ikväll med för igår klippte vi mig lite :) underbart att vara nyklippt.
/R

Kommentarer

  • Simone säger:

    USCH!!!! Äckliga nålar.... :/

    2012-03-21 | 19:20:08

Kommentera inlägget här: