partofmylifee

- today is your day

Kategori: Allmänt

har varit dålig på att skriva nu ett tag men ibland finner man ingen lust bara :) men idag tänkte jag slänga in ett inlägg i alla fall :). äntligen helg som jag har längtat efter men imorgon vid 15 går jag på ett dygnpass inom vården men lite helg fick jag ändå, man ska vara glad för de lilla. idag har det varit en tankespridd dag, det är min mormors dag idag och jag önskar sååå att hon kunde vara med oss här idag på sin födelsedag, hon skulle ha blivit 66 år idag, du lämnade oss alldeles för tidigt men jag hoppas att du har de bra uppe bland alla änglar och tittar ner på oss ibland & ikväll har vi varit uppe vid kyrkogården och tänt ljus för dig. saknar dig massor! Ikväll blir det bara mys och tv, lite trött i själen så det är skönt att bara ligga i soffan och vara med mitt hjärta och våra pälsisar <3
/R

Kommentarer

  • Simone säger:

    Fint kort du tog gumman <3

    2012-03-31 | 16:17:09

Kommentera inlägget här: