partofmylifee

- lyckan i la

Kategori: Allmänt

idag har det bara varit jobb på schemat sen yrade jag runt lite överallt med kära mor. mitt snorande gör mig verkligen trött och matt, blöh men jag hoppas verkligen att det går över snart. fick även hoppa över träningen idag så att det inte blir värre. alltid lika skönt att komma hem till frugan efter en piss dag på jobbet, åt lite god mat och prata lite skit, det trivs jag med :). nu ikväll så har vi kollat på premiären av lyckan i LA och det var faktiskt helt okej, skulle verkligen vilja besöka LA men däremot skulle jag inte vilja leva deras "fina" liv som många andra drömmer om men det funkar alltid att kolla på i alla fall. på tal om något helt annat så vill jag verkligen ha sommar nu! shorts, t-shirt, tygskor & ett par brillor och även en massa grillning och massa god öl, det slår ta mig fan aldrig fel. resten av veckan blir de jobb,tvätt,städ osv osv och när helgen äntligen kommer så ska jag jobba återigen men de blir alltid bra när man kommer på plats :).
/R
- lyckan i la flickorna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: