partofmylifee

- the sun is back

Kategori: Allmänt

onsdag idag, helgen närmar sig och solen är här! hoppas den håller sig kvar bara för jag vill kunna vakna varje dag och det är jätte varmt, minst 25 grader i alla fall men frågan är om min önskan går igenom. sitter och försöker tagga för jobb och just nu går det inge vidare men de ordnar sig när man väl är där. mitt lilla hjärta har ju börjat jobba och jag är mycket stolt över henne, hon började nu i måndags så hon är inne på sin tredje dag och på tal om de så slutar hon nu :) det tråkiga är bara att vi går om varandra, när hon jobbar förmiddag så jobbar jag eftermiddag, det är mindre roligt för man ses inte alls mycket men 25e juni så drar mitt andra jobb igång inför sommaren och då blir de lite skillnad i alla fall, då jobbar jag dyngspass i stället + lite blandade tider. jobb jobb jobb, jag längtar till den sommaren jag faktiskt får typ 4 veckors BETALD semester, då jävlar kommer jag att fira! till helgen så får vi besök från gävle :) två vänner till frugan kommer på besök, kommer bli super trevligt. hoppas på fint väder så man kan vara ute och se sig omkring och hitta på lite kul med grill och öl kanske :) vem vet vem vet!
/R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: