partofmylifee

- fun day

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en bra och rolig dag, solen lyser fortfarande och vi stack iväg för att besöka den nya hundrastgården som har byggts här i våran lilla stan, jag siss & maria åkte iväg med våra pälsisar för att busa och leka, hundarna uppskattade verkligen de nya stället, mycket nya hundar kom och gick och alla kom överens, väldigt roligt att se så dit lär jag åka massa gånger, perfekt med bord och stolar som man kunde slappa vid i solen och titta när hundarna lekte och busade, efter några timmar så åkte vi hem till maria och fixa och dona lite. planterade blommar på balkongen och satte upp en ny lampa och lite så. hundarna stendog efter allt bus men än var inte dagen över, vi åkte iväg till sandviken här nu ikväll tillsammans med Desiré och hennes fina hund så dem fick bada, första gången Tindra bada idag faktiskt, hon har säkert gjort det med sina tidigare ägare (eller?) ja jag vet inte men bra gick det i alla fall så nu har jag en nyduschad mysig tjej här som ligger under filten och myser, kommer sova VÄLDIGT gott inatt. annars har det inte hänt så mycket, eller ja det har ju varit fullt upp hela dagen så nu sitter jag här i soffan och tänker på mitt hjärta som sliter på jobbet till 23:00 ikväll, duktig tjej! men nu är det dags att komma hem till mig tycker jag. nä mat, kan ju vara bra efter denna dag. glömt bort att äta så får väl kasta ihop något. känns lite skumt eftersom jag alltid brukar få maten serverad varje dag så undra ja om jag inte ska göra min tjej till hemma fru istället, tåls att tänka på det där! 
 
/R
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: