partofmylifee

- sommarnytt

Kategori: Allmänt

juste, jag har helt glömt av detta! för ett tag sen så presenterade jag och min flickvän en tidning som heter "sommarnytt" som tillhör "Bollnäsnytt, Söderhamnsnytt, Ljusdalsnytt & Hudiknytt" vi fick presentera tidningens framsida vilket vi inte hade en aning om, väldigt roligt faktiskt :) vi blev även kontaktade om denna intervju och till en början så krångla det väldigt mycket med den människan som vi skulle träffa  för att bli intervjuade så tillslut så tackade vi för oss, gick väl ett par timmar och det ringer i min flickväns telefon och då var det redaktören från sommarnytt som ringe och bad så hemskt mycket om ursäkt och ville ta denna intervjun med oss själv, så hon kom sen senare på eftermiddagen och de var faktiskt skitkul :) så jag tänkte att jag lägger upp lite bilder ifrån tidningen så får ni kika själva.
 
- Framsidan
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: