partofmylifee

- nothing can stop us

Kategori: Allmänt

Till dig min kärlek vill jag skriva. Blotta mina skäl.

Det är till dig jag alltid längtar när ensamheten mitt sinne stjäl

Det är du som får mitt hjärta att galoppera. Det vet du väl, säg!?

Fast min rädsla protesterar,

Jag älskar dig!

Men dålig är min kärleksvana.

Förnuftet försvunnet sedan länge ur sin bana.

Jag vill så mycket men kommer sällan fram till,

vad mitt hjärta med mig vill.

Jag drömmer om dig när jag är vaken.

Saknar dig när du finns intill.

När du trånar efter mig i brand,

befinner jag mig i sagoland.

Förmår ej att tala ut, visa vad jag känner.

Innan glöden brunnit slut.

Jag vill möta din goda värme.

Mot din trygga svär min strävan bär.

Jag vill kyssa dig passionerat och smeka ditt fina hår.

Älska dig och ge dig glädje, för minst i tusen år.

I dina vackra ögon vill jag sjunka, och drunkna där i.

Men jag kan ej se så djupt i dem.

I min själ det tär.

Då fryser jag genast till.

Och skäms för den jag är

Du är det finaste som vandrat på denna jord, glöm aldrig det!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: