partofmylifee

- never lose hope

Kategori: Allmänt

fredag igen, känns som att det är måndag och sen åter fredag men det tackar jag för :) härligt när veckorna går fort för den här sommaren är rent ut sagt värdelös! solen ser man väl en del av men var är värmen, tacksam för att jag kommer spendera en vecka i grekland i september. imorgon vankas det jobb till söndag, men sen är jag ledig fram till onsdag och det är inte alls dumt, tråkigt bara att hjärtat jobbar så får väl umgås med våra små djur antar jag och flyttlådorna kanske :). ikväll ska jag bara njuta av min flickväns närhet och släcka ner och sätta på en skräckis, "intruders eller seconds apart" det är den stora frågan de. kvinnan i mitt liv får välja :). 
 
må erkänna att man fortfarande inte har förstått att man faktiskt ska få ett barn, tycker att det är helt otroligt underbart och jag är verkligen lyckligast på jorden. jag undrar bara när jag verkligen ska inse och förstå att min underbara flickvän ska föda mitt barn. det kan ju fan inte bli mer fantastiskt än så. magen börjar ta form och frugan börjar må bättre :) åh jag vet inte vad jag ska skriva men jag är i alla fall toklycklig, jag ska bli mamma i januari 2013! ska verkligen bli en spännande resa det här men jag önskar så att det vore typ december nu. tur är väl att tiden kommer gå fort här nu, mycket på gång i våra liv och det är stressande men roligt :). 
 
if you don´t live for something you'll die for nothing
 
 
bilden visar v.12+1 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: