partofmylifee

- in a month

Kategori: Allmänt

om en månad idag så kommer vi ha sovit våran första natt i radhuset, om en månad igår så går flyttlasset och om två månader i måndags så åker jag iväg till Rhodos tillsammans med min mamma och mina två systrar & om en månad i måndags så ska vi iväg på ultraljud och se våran guldklimp, ja det är mycket på gång nu inom en kort tid och om 189 dagar så är det även bf :) can't wait! det är mycket känslor och ännu mer stress jag bär i min kropp, tycker dagarna går apfort verkligen! mycket att längta till och även mycket jag kommer att sakna. 
 
Idag har jag tvättat, jaa jag vet det borde vara olagligt när det är så otroligt fint väder men de måste göras det också sen blev jag upphämtad av mor och lilla syster för en sväng till skövde för lite shopping, mycket rea nu men fan inget att handla så vi alla tre åkte väl näst intill hem tomhämta, men jag fick mig ett par nya foppa tofflor i alla fall. mycket behövligt! lämnade även in min stackars telefon som åkt på storstryk haha, tur man har försäkring så man får en ny + att jag plockar ut en till ny om två veckor, blir great! imorgon är jag ledig och ska väl göra såna där tråkiga sysslor som städ och packning i hemmet, usch! blir fort kaos när man ska FÖRSÖKA packa, ogillar oreda starkt men vädret går före ibland. I afton var jag och kärringen iväg till mamma på lite mat, tacos blev de och smakade bra som vanligt :) svårt att misslyckas haha. efter de så slänge vi i en färgburk i håret på mor och bara va en stund, hon drar ju till Rhodos på lördag natt och ska götta sig med gubben i två veckor, vissa har de ta mig fan bra! men snaaart blir de min tur :). 
 
/R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: