partofmylifee

- happiness is complete

Kategori: Allmänt

OJ, var ska jag börja :o det finns så mycket att skriva, lite för mycket för jag vet inte alls var jag ska börja MEN jag ska bli mamma och jag kan inte finna ord över min lycka, den är ta mig fan total! min fästmö ska föda mitt barn, mitt första barn och jag kan inte längta mer än vad jag gör. många känslor i kroppen just nu och att se min underbara flickvän växa är helt underbart, att se vårat kärleksbarn växa inom henne kan inte bli mer underbart, snart är det även bara en månad kvar tills flytten sker, allt på en och samma gång :) mycket som händer i våra liv just nu och det kan inte bli bättre, jag är tokkär! sådär så det pirrar i hela kroppen, kanske till och med nykär.. ja det tror jag! äh, jag kan inte skriva mera.. det är för mycket känslor, för mycket som har hänt under en kort tid så jag vet inte alls hur jag ska formulera mig eller var jag ska börja. är ni mer nyfikna på oss så tycker jag absolut att ni ska följa oss på http://makingababy.blogg.se/
 
- LYCKAN BLEV TOTAL!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: