partofmylifee

- 2012.07.04

Kategori: Allmänt

Det har varit en lång lång dag, börja väl med att jag gick av jobbet imorse och vandra hem i sol sol sol och direkt så tog jag en promenad med Tindra sen hoppa jag faktiskt under täcket och myste med min saknade flicka, som jag hade saknat henne! råka givetvis somna en stund men de var välbehövligt efter en strulig natt på jobbet. Hjärtat drog sedan iväg till jobbet, eftermiddagsvecka som gäller men de är en jävla massa övertid nu :/ blöh! hon kommer inte hem förens efter 02:00 inatt, slutar egentligen 23 och så var det i måndags också och även imorgon. Tycker det är plågsamt eftersom vi jobbar om varandra såpass mycket. I måndags så släpa syster yster med mig till Skövde för att inhandla lite fräg och tapeter till hallen och köket. Så vi började måla och måla sen idag eller nu i afton så har jag varit över och tapetserat åt henne :) blev så tjusigt så! Nä nu får du allt komma hem min kära.
 
Resultat efter målning och tapetsering hos syster!
- Kökets nya tapet
 
- Hallen var typ mörk grå innan så den fick bli vit med lite tapet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: