partofmylifee

- mini jul

Kategori: Allmänt

igår kom min mamma, systrar & låtsas pappa hit på besök över en natt för att fira lite jul med oss :) det var faktiskt första gången min mamma var här sen vi flyttade och såg hur vi bodde, min låtsas pappa var med och hjälpte oss med flyttlasset och även min stora syster som har varit här en gång efter med min lilla syster och firat lite halloween :). att min mamma inte har varit här och sett hur vi bott på 4 månader har givetvis varit lite tufft men jag klandrar henne absolut inte då jag vet att detta med min flytt tog hårt. men jag tror nog att hon har bearbetat det där nu, det var i alla fall jätte mys att få hit dom igår. vi gjorde ett litet julbord med massa gott och efter de dog väl nästan alla i soffa haha, sen blev de allt lite julgodis och lite annat. sen fick jag och hjärtat och vår lille plutt en massa jätte fina julklappar :), jätte glada blev vi då det var massa nödvändiga fina saker! tack ännu en gång fina familj. nu är det söndag kväll och imorgon är det nyårsafton & imorgon är det också bara 30 dagar kvar tills vår lille plutt ska komma ut till oss! 2013 kommer bli så fruktansvärt bra och jag ska se till att många bra saker kommer att hända. 
 
 
- en av våra fina julklappar
 
 
- vår lille plutt fick massor med fina saker, bland annat denna söta :)!
 
 
- trettio dagar kvar, kom till oss nu <3
 
- du är den vackraste jag vet <3!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: