partofmylifee

- andra advent

Kategori: Allmänt

helgen närmar sig sitt slut och det har varit en väldigt lugn och skön helg, i fredags hade vi lite konfernas på jobbet med god mat och gott att dricka men jag var faktiskt inte alls långvarig, var hemma strax efter 20 tror jag, vet inte om jag ska vara stolt eller om jag ska skämas faktiskt men veckan har inte varit alls bra så jag behövde nog komma hem i tid till en efterlängtad fru och ett nystädat radhus :). nu har jag varit rökfri över 5 dagar och det känns verkligen jätte bra, ångesten i mitt bröst börjar att avta lite och jag känner mig helt enkelt redan renare. många stunder under dagarna saknar jag att röka lite extra mycket och det kan vara efter maten eller när man blir lite extra rastlös eller allmänt irriterad men de är bara att försöka få bort tankarna och jag lyckas ta mig fan, jag gör detta för vårt barns skull, jag vill inte vara en rökande mamma. idag firar vi in 2;a advent och det gjorde vi med en mysig frukost med lite tomtegrön, det är bra gott de och speciellt nu när julen närmar sig. nej nu ska jag se till att få lite mat i magen så söndagsmyset kan dra igång, beck blir de ikväll (som vanligt) :)
 
pusspuss!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: