partofmylifee

- today is exactly 6 months ago since I put a ring on your finger

Kategori: Allmänt

ja som ni ser så talar ju rubriken ganska mycket för sig självt :) idag var det alltså exakt 6 månader sen jag satte en ring på min flickväns finger som idag är min fästmö. vi passade på att besöka biografen för att mysa till det lite och det fick alltså bli american pie reunion och den är helt klart sevärd, mycket fniss och skratt. trivs otroligt bra tillsammans med min skatt och kärleken blir bara starkare för var dag som går och tanken av att veta att jag ska bilda en familj tillsammans med dig och leva mitt liv ihop med dig gör mig starkare och mer trygg i mig själv så ville bara säga att du är det bästa som har hänt mig och att jag älskar dig!

onsdag idag och veckan närmar sig sitt slut vilket är otroligt skönt för jag är trött i min själ haha, de där kändes djupt men så är det. på fredag så ska vi dra ihop ett gäng från jobbet + mitt hjärta och grilla, och spela lite boll och lite annat och självklart dricka en jädra massa öl. ser fram emot det eftersom det faktiskt var ganska länge sen jag både drack och gjorde bus så det blir nog toppen :) håll tummarna för att vädret är med oss gott folk och om inte annat får vi väl dra med mig gänget hem och köra på lite fest och stoj här hemma, det reder sig alltid :). förövrigt så är ju vädret skit rent ut sagt och det gör mig faktiskt lite smått irriterad, tröttsamt att gå i regn varje morgon till jobbet och för er som inte vet så jobbar jag givetvis på andra sidan stan. glad tjej hej :) nä nog för mig hej!
/R
- ohlalala so fucking gay :)!
(kortet är taget då vi klädde ut oss till killar och blev nästan utkastade från tjejtoan på krogen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: