partofmylifee

- sometimes you have to cut a branch for it to grow a new

Kategori: Allmänt

idag har det inte varit många knop alls och så får dygnet fortsätta, sov tills jag vakna idag och det var verkligen behövligt för idag har jag haft helg. imorgon är det åter måndag och då är det en ny jobb vecka, förstår absolut inte varför helgerna alltid ska gå så fruktansvärt fort, lite sorligt. igår så jobbade jag som sagt och vi var iväg till lidköping på länsdans och det är alltid super roligt + att timmarna går väldigt fort också :) ikväll får det bara bli soffhäng och någon bra film och lite gott. veckan ser fortfarande lite oklar ut men jobb blir det ju och lite vanliga sysslor, jag och hjärtat har ju varit förlovade ett halvår på onsdag så något ska vi allt hitta på :) bio och en bit mat tycker jag känns great men vi får väl se. på tal om något helt annat skulle jag verkligen behöva klippa mig men har bara dragit ut på det i flera veckor känns det som så det får nog allt bli ett måste denna veckan också.
/R
- ge mig vår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: