partofmylifee

- rubrik

Kategori: Allmänt

snart är ännu en helg över och den har gått lika fort som alla andra, har tillbringat mest tid på jobbet och ännu värre blir det nästa helg. men nu njuter jag bara av att få vara hemma tillsammans med alla mina hjärtan :) har haft hemlängtan. i veckan blir det jobb jobb jobb och ja, hoppas på bra väder eller något sånt. plockade lite björkris på vägen hem från jobbet idag så det blir lite påskmys över de hela, katterna gilla det i alla fall :) alltid något. kom även hem till en nystädad lägenhet, duktig min tjej. vi har även fått dille på desperate, systra mi var här för ett tag sen med alla boxarna som hon ägde så vi har att göra ett tag nu framöver, sen kan man ju alltid hoppas att hon snart skaffar vol.5 av skilda världar :) bra att ha en syster som gillar serier. nä nu ska jag återgå till desperate och cola!
/R

- vår mys
- mitt hjärta slår för dig
- mysisarna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: