partofmylifee

- I love to see you smile

Kategori: Allmänt

onsdag idag och nu närmar sig påskhelgen vilket brukar betyda långledigt men ikke, blir jobb nästan hela helgen vilket är både roligt och tråkigt. men de går nog fort och dessutom gör det susen i plånboken. igår skulle jag ha jobbat både morgon och kväll men saker och ting blev inte riktigt som planerat. klockan ringde 06:00 och de var bara att hoppa upp och kamma till sig och ut med vovven sen vidare till jobb och tiden gick fort och sen bar de hemåt igen, försökte få upp mitt lilla hjärta som låg så sött och sov. tog Tindra med mig och börja vandra ner mot staden, blev en snabb fika och lite ärenden sen åkte vi ut till Hassle och hämta carros älskling Hakka och åkte ut till skogen så dem fick springa och leka, väldigt uppskattat. blev även en del fotografering, mycket roligt. 16:30 var det dags för att träffa veterinären och det var mindre roligt men de gick väl bra antar jag och Tindra kommer ju må bättre vilket är det viktigaste. hon var helt väck i flera timmar och jag tyckte synd om henne, idag var allt som vanligt, glad och pigg :). hoppas på liten god påskmiddag i helgen med massa pussar, ha en bra påsk alla

/R



Kommentarer

  • Simone säger:

    Vilken superbild på Tindra! :D

    2012-04-04 | 19:52:25

Kommentera inlägget här: