partofmylifee

- bad boys for life

Kategori: Allmänt

inviger mini helgen med bad boy 2 med mitt hjärta, grym film helt enkelt :) helgen var ju efterlängtad som vanligt och i vanlig ordning så blir det åter jobb i helgen fast nu blir de endast ett 10 timmars pass imorgon och har en ledig söndag så det blir chill, då ska jag banne mig släpa med mig frugan till solen och avnjuta en snabbis där. tydligen så är våren någon annan stans och njuter. varit en bra jobb vecka för övrigt men lika glad varje gång den är över. jag hoppas att alla får en lika bra helg som jag tänker ha, hoppas bara att rusket kan försvinna för jag längtar efter lite vårvärme och en sol som tittar fram.
satt och kollade på tv i förmiddags och givetvis så var de den där jävla tv-shop på tv och jag har suttit och kollat på den där förbannade "total core" flera gånger och har nog blivit ganska övertygad om att det faktiskt kan fungera, deras reklamfilmer lyckas nog övertyga väldigt många så jag besluta mig faktiskt för att klicka hem en sådan och ja, jag må kanske vara väldigt dum men man vet ju inte förens man har prövat så det tänker faktiskt vi göra nu och jag ska se till att det kommer fungera, mohaha! beach 2012 here we fucking come! eller 2020, drömma får man.
/R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: