partofmylifee

- back on track

Kategori: Allmänt

som ni läst tidigare så skulle vi ju som sagt grilla osv efter jobbet i fredags men planerna ändrades lite pga ösregn och allmänt tråkigt väder men inte vart vi bittra för de, körde på hemmafest här hemma hos oss. stressade hem och slängde mig i duschen och kasta i mig maten för vid 18 tiden börja folket trilla in och öl efter öl rann ner i strupen, var riktigt trevligt faktiskt, jag var nöjd :) & tack till min världens underbaraste som stod ut med oss hela kvällen. blev även utgång på krogen, svamla mest runt och tjatade med folk som man inte sett på evigheter. kul att träffa er! när jag väl ramla in vid 03:30 tiden så låg hjärtat i sängen och sov och hela lägenheten var städad, hur underbar är inte hon som börja städa efter att vi grisar stuckit iväg och roade oss. bäst är du <3! när jag slog upp ögonen på lördag så insåg jag inte riktigt till en början vad jag faktiskt hade gjort med mig själv, ögonen svullna som klot och hela min hjärna snurrade runt, ångesten som sakta kröp djupare och djupare och tanken som sa " åh, varför gjorde jag såhär emot mig själv " illamående och allmänt "liten". men så är de varje jävla gång haha! till en början gick det väl ganska så bra, men ju fler minuter jag var vaken ju mer straffade gud mig och ni vet ju känslan när det början vattnas i munnen och man sväljer och sväljer och inbillar sig själv att det går över det går över, haha trodde du ja. tro det eller ej men jag .... självaste jag ligger efter några minuter och kramar åt toastolen hårdare och hårdare och inser vad kass jag har blivit haha, jahapp nu vet ni det också. senare på eftermiddagen så kom våran goaste lilla kille melker, som vi skulle vara barnvakt åt och det är ju självklart lika roligt varje gång han kommer på besök. blev en snabb dusch och sen var vi ute och gick i 3h och lekte på lite olika lekplatser och självklart var vi och köpte lördagsgodis också, det är viktigt de :) blev mys hela kvällen sen och en annan orkade knappt hålla ögonen öppna i soffan, skyller på dagen innan. imorse ringde klockan vid 8:20 och när jag vaknar var jag självklart väldigt trött, men upp kom och jag till jobbet gick jag så där har jag spenderat 11h denna vackra soliga söndag. gick väldigt segt idag men nu är jag i alla fall hemma och ligger i soffan tillsammans med våra fina djur och min underbara flickvän :) tänker ligga här tills natten närmar sig. hoppas alla har haft en sjukt bra helg! tänkte bjuda på lite fina bilder sen gårdagens promenad :)
/R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: