partofmylifee

- a true love story never ends

Kategori: Allmänt

påsken är över och det är dags att komma tillbaka till verkligheten, varit långledigt för vissa men inte för mig. känns ändå som om jag har haft ledigt men det kan  väl kanske bero på att jag trivs såpass bra där jag har jobbat i helgen. kortvecka denna veckan på jobbet, inte alls dumt :) i helgen får vi väl se vad som sker, kan ju bli jobb men det återstår att se. lite mys och god mat och trevligt sällskap vore faktiskt toppen, tror allt att jag skulle behöva en ledig helg. umgås med mina hjärtan utan att behöva sticka iväg och jobba. livet har varit lite upp och ned det sista men jag antar att man kommer till såna dagar också här i livet, men man ska aldrig sluta kämpa eller ge upp så allt kommer att falla på plats tillslut och längtan jag bär inom mig verkar närma sig att slå in så egentligen kan jag inte vara annat än glad, lycklig är jag och mår bra utöver vissa plan i livet. step by step så kommer allt vara perfekt! nu ska jag ta och släpa ut tindra på en liten sväng, mer soffpotatis än henne får man nog  tusan leta  efter, regn och rusk är inte direkt något hon avgudar men göra sina behöv bör man annars kan de ske en olycka. 

i drömmar och kärlek finns inget omöjligt

/R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: