partofmylifee

- hipp hipp hurra

Kategori:

ja idag är det ingen vanlig dag för det är min stora systers födelsedag, hela 24 år har du nu blivit & jag må då säga att jag ligger inte långt därefter :). jag hoppas att du kommer få en riktigt fin dag, önskar så att jag kunde vara med dig och fira just DIN dag men åren går och man finner sin plats här i världen och avståndet har då blivit en bit längre men mina tankar är i alla fall med dig :). nästa gång vi ses så ska jag givetvis fira din födelsedag i efterskott och det är ju tanken som räknas höhö :) ja nog om de, jag hoppas i alla fall att du får en toppen dag OCH nästa år så blir de dunder fest hoppas jag på :) älskar dig siss, pusspuss!

Kommentarer

  • ela säger:

    Tack så mkt, Känns tomt utan dig här nu. men de tar vi när vi ses nästa gång. Nästa år då jäklar :)
    Love u <3

    2012-11-08 | 00:18:17
  • simone säger:

    Det var fint skrivet om din syster! <3

    2012-11-08 | 20:10:01

Kommentera inlägget här: