partofmylifee

- mysig helg

Kategori:

Då var det lördagsnatt och det har varit en riktigt mysig dag/kväll. Svärmor har varit här på en snabb fika och lämnat min nya roliga leksak ;). Har varit tråkigt väder som resten av veckan så har mest varit tv, tv-spel, skratt, god mat och en bra film nu ikväll (johan falk) med massa gott tillsammans med min bästa och vår underbara vän. Imorgon ska jag jobba, jobba söndag? Ja så blir det, ska iväg till Stockholm med min fina på onsdag på lite äventyr så imorgon jobbar jag istället, smidigt att göra så istället för att missa en massa timmar, tycker i alla fall jag :). I fredags åt vi lite god plockmat och bara va vilket är väldigt skönt efter en veckas jobb + övertid. Jag förstår inte varför helgen jämt ska gå så fort "/ trist det där. Nästa helg vankas de fest, ska bli mycket roligt. Speciellt att mina fina systrar kommer hit och stannar hela helgen, saknar dom massor! Ne om man kanske ska dra sig mot sängen och blunda lite :) så får de bli, hoppas alla andra har en trevlig helg dom också :)

pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: