partofmylifee

- Marriage <3

Kategori:

åh så underbart, igår kom vårt intyg på posten och vi kommer att få gifta oss :). Vilken grej alltså, det är svår att förstå men samtidigt så tror jag inte att det kommer att förändra våran vardag, vilket jag inte hoppas att den kommer för jag kan inte bli lyckligare tillsammans med min underbara flickvän :). Så som situationen ser ut just nu så kommer vi att boka in en dag då de blir av och det kommer bara vara vi två + två vittnen och anledningen till att det kommer bli på det här viset är för att vi som sagt väntar barn just nu och jag kommer då få adoptera klimpen och för att jag ska få göra de så måste vi alltså vara gifta (så idiotiskt) men så är lagen. Så vi kommer då gifta oss snart och börja förbereda alla papper och utredningar så det är färdigt tills klimpen kommer :). Varken jag eller Elin vill ju egentligen inte göra på detta sättet men så får de bli och vi kommer då välja att "förnya" våra löften fram mot sommaren för att få ett "riktigt" mysigt bröllop då vi även kommer bjuda in familj och vänner :) så gott folk var inte ledsna, det kommer allt en inbjudan om du förtjänar de ;) & vem vet, ett litet dop kanske sker på samma gång. Nu vet ni lite mer så snart kommer min älskade flickvän bära MITT efternamn, äntligen :D!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: