partofmylifee

- lycka

Kategori:

God morgon gott folk :) måndag åter igen och jag hoppas att alla har haft en grym helg. Har intagit min plats på jobbet, dock börja redan min vecka igår men nog om det :). Idag är det en stor dag, innan har man givetvis räknat ner men nu tycker jag att det roligaste börjar, idag är det exakt 100 dagar tills klimpen är beräknad. 100 dagar är ingenting av det vi faktiskt har passerat hittills så jag är så jäkla förväntansfull och lyckan sprider sig i hela min kropp. Förståelsen är dock inte riktigt på plats ännu, men det kommer ju givetvis. Det är svårt att förstå att det faktiskt är så att vi ska bli mammor men när de väl är dags så lär man ju verkligen förstå. Är så tacksam över att det finns människor som vill hjälpa, människor som vill ge andra det finaste man kan få här i livet. En evig tacksamhet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: