partofmylifee

- du är hela min framtid

Kategori: Allmänt

kärlek är verkligen något helt underbart, hur en människas tillvaro och mående kan förändras så otroligt mycket tack vare en enda person, i mitt fall så är det min underbara flickvän som jag älskar mer än något annat på denna jord. att just hon kan få mig att må så bra, att just hon kan få mig att le på de där sättet som bara hon får mig att le, att just hon får mig att känna mig så trygg och bekväm. jag kan inte sluta tänka på hur mycket hon faktiskt har förändrat mig till en så sjukt mycket bättre människa, att hon har fått mig att faktiskt vilja sätta mål utan att behöva säga något. det räcker med att hon tittar på mig med den där blicken som bara hon kan ge mig med så mycket kärlek, jag vill ge henne allt jag har och kan. det är henne jag vill leva med och dela min framtid med. något mer som är otroligt är att hon väntar mitt barn, vårat barn. kvinnan jag älskar över allt annat ska snart föda mitt barn. ni kommer alltid vara lyckan i mitt liv och du kommer aldrig förstå hur tacksam jag är över att jag träffade just dig och att just du älskar just mig. som sagt kärleken är magisk!
 
jag hoppas ni tar vara på dom ni älskar för det tänker jag göra.
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag älskar dig mest av allt hjärtat mitt! <3

    Svar: jag älskar dig mest av allt min underbara! <3
    Rebecca Storm

    2012-10-22 | 20:46:05
    Bloggadress: http://makingababy.blogg.se

Kommentera inlägget här: