partofmylifee

- Buy

Kategori: Allmänt

detta inlägg gör jag med glädje, min arbetsgivare, min chef kan från och med nu kalla sig författare då hans andra bok har kommit och som jag nu vill att så många som möjligt ska få upp ögonen för. 
 

har du någonsin drömt något så vidrigt att du vill vakna, men inser att du redan är vaken?

det gråtande barnet tar er med på just en sådan resa där ni flera gånger önskar att ni aldrig har påbörjat att läsa, men på samma gång naglar fast i önskan om att ondskan försvinner och en strimma ljus skiner ner över individen.

Detta är den andra boken i en quadrologi där ödet spelat individer ett grymt spel.
Ni får följa med på en stig i livet som kantas av våld, förtryck och känslan av att inte vara värd något.
Ni kommer få läsa hur en individ av rädsla att bli sin fars avbild hållit upp en fasad för omvärlden trots de motgångar och problem personen själv hamnat i.
Och det som till sist kom att bli räddningen, det som till sist tillät en individ att få visa att det var denne, denns som var det gråtande barnet!

 

För att beställa: http://on.fb.me/QcmRWk

Vid beställning får ni gärna lämna en signatur av mig "rs"

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: