partofmylifee

2012.06.03

Kategori: Allmänt

söndag och idag har inte hänt ett skit, var ute med maria förut med våra små söta monster och busa lite :) sprang lösa och lekte med pinnar, det är väl en perfekt söndag det antar jag. var och tvättade lite hos mor förut också, våran tvättstuga är VÄLDIGT ofta upptagen men det blir väl så när dem bor typ 10 stycken i en lägenhet. imorgon ska jag tillbaka till jobbet, känns både konstigt,jobbigt och skönt. gått hemma sen 2 maj nu, över 1 månad o_O hel tokigt! förtidig semester eller nåt, synd bara att inte mitt knä är bra än men det är väl bara att bita ihop nu antar jag! jobbar bara 2 dagar denna veckan för på onsdag ska vi iväg på lite äventyr :) skönt att komma ifrån stan en sväng. sitter och myser i soffan nu med min snutteplutt till söndagsfilmen "Ryktet går", kul film :)! hoppas alla hade en bra helg!
/R
'
- våran fina bustjej!
'
- Fina buskompisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: