partofmylifee

- våra fina t'n! <3

Kategori: Allmänt

nämen hallå, det var ett tag sen sist nu men jag har helt enkelt inte haft någon lust :) tänkte bara visa att jag lever i alla fall, njuter mestadels av det fina vädret som äntligen dykt upp + en massa jobb, ingen semester här inte men jag tycker nog att jag ska vara nöjd ändå med mitt jobbschema, finns dem som har det värre. midsommar och allt har varit och vi tillbringa den tillsammans med finaste familjen johansson, god mat och dryck blev det :). flytten närmar sig även, mindre än 2 månader kvar och jag tror det kommer gå fort dit. känner stressen ända hit o_O men de ordnar sig, de gör det alltid. måste boka lastbilar och kolla upp flyttstäd osv! känns tufft att flytta och städa på en och samma dag, tror det är nästintill omöjligt faktiskt så ett flyttstäd vore ju bara helt enkelt guld. tror nog att det är värt dem där tusenlapparna faktiskt, bara packa bära och dra :) ja men så får det nog fan bli! nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med mitt fina hjärta och mysa! två trötta arbetande kvinnor.
 
take care / R
 
våra fina t'n <3!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: