partofmylifee

- thirteen days

Kategori: Allmänt

behovet är fortfarande i närheten men inte så nära som det var tidigare, jag känner att avståndet blir längre och längre men tankarna påverkar fortfarande mycket och självklart synen. jag tycker att det har gått otroligt bra men jag erkänner att det har och är jobbigt. JAG SAKNAR MITT SNUS ja nu vet ni vad jag pratar om. det har gått 13 dagar sen jag tog min sista snus och igår så öppna jag en snusdosa och lukta och jag kände irritationen i hela kroppen över att jag vill men inte kan, jag har lovat och ja jag har faktiskt lovat och jag kan inte sjunka så lågt och bryta det löftet. SNART kan jag kalla mig helt snusfri, inte än men snart. ikväll blir det som sagt söndagsfilm som vanligt och ikväll väljer vi att se på en amrikansk dramakomedi från -04 som heter Helens små underverk. är lite halvt osäker på om jag har sett den men jag tror jag har missat de helt så de blir toppen. hoppas alla har haft en kanonbra helg btw & får en mysig söndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: