partofmylifee

- I do not recognize myself, it makes me crazy

Kategori: Allmänt

för ganska länge sen så lovade jag min kära flickvän att jag skulle sluta med mitt snus som har hållt mig kär i många år nu, jag har inte velat inse att jag faktiskt har lovat att sluta men så var fallet och nu var snusen slut så det var bara att bita ihop igår kväll. nu har det gått ca 24h och jag är stolt över mig själv, trodde inte att det skulle vara såhär jobbigt. känns som att jag blir ett monster ibland och den känslan är otäck, riktigt otäck. mår dåligt inom mig, gör ont i hela mitt bröst. verkligen hur skumt som helst, tycker ändå att jag har klarat det bra än så länge. haha detta måste ju låta helt sjukt men för er som inte vet så levde jag med mitt snus ungefär dygnet runt och så var det verkligen, inte många timmar jag varit utan en snus. nog om det där jävla snuset, heja mig i alla fall! imorgon åker vi iväg några dagar och det ska bli guld! önskar bara att jag kunde få ha mina snus på tåget imorgon, nä fan hejsvejs!
'
:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: